vrijdag 20 juni 2014

Klaprozen felicitatiekaartje

Vorige week was het mijn laatste werkweek in de thuiszorg. Het contract werd beëindigd door mijn werkgever omdat ik te duur werd. Je werkt 2,5 jaar bij je vaste cliënten waar je een band mee opbouwt en dan moet je afscheid nemen. Het was een moeilijke en emotionele week.
Het zit ook zo raar in elkaar. Jij wordt ontslagen en tegelijkertijd nemen ze anderen aan voor jou functie.
Maar helaas het is niet anders................

En nu is het weer even wennen zo een week zonder verplichtingen van werk en dat geeft een hoop vrije tijd.
Eerst liep ik nog een beetje met mijn ziel onder de arm, maar geleidelijk aan komt de zin terug.
Begin van de week al geprobeerd om wat te freubelen. De spullen klaar gelegd, maar het gevoel was er nog niet.
Maar gisteren heb ik de spulletjes weer klaargelegd en het is gelukt. Geïnspireerd door de bloeiende klaprozen in de natuur was dit een mooi gegeven voor een felicitatiekaartje voor één van mijn cursisten die binnenkort jarig is.
Gemaakt op gewoon perkamentpapier en ingekleurd met de PCE's en potloden droge techniek. Buitenkaart van rood karton met extra voorbladen van zwart en rood karton en daarop het extra voorblad met de klaprozen. Geheel versierd met stickerlijntjes, stickles, lint en een strikje.


Voor ik het weet zullen de komende werkloze dagen weer volledig gevuld zijn met creatieve bezigheden :)

Vele pergagroetjes Rita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten